Posted by: schabbers | September 5, 2009

Aan my pa …… happy 80ste verjaarsdag!!!!!!

oupakoffie

jonk

Pa……ek is baie lief vir jou!

Pa (Mynie Grové)


Pa
onthou jy nog vir Edel?
Pa toe ons saam ry op sy rug
Pa
die liedjies wat jy opmaak soos ons ry
o Pa
daai dae is verby


Pa
onthou jy nog jou briewe?
Pa
Jy was baie lief vir my
Pa
Toe jy doodgaan en jou liedjies agter bly
o Pa
het ek baie swaar gekry

 


Verwyte en besluite
sonder dat ek weet
dat in elke mens se wese
lê die vryheid groot en breed
soms met mens net verder kyk
as wat hier voor jou lê
soms moet mens jou regop trek
en hard jou waarheid sê

Maar Pa
Nou is ek ‘n grootmens
en Pa
ek kan self my liedjies maak
miskien het al my woorde nie die regte lied daarby
maar Pa
ek het klarigheid gekry

 

Responses

  1. Pragtig!!!

  2. ah, oupa! ons is almal baie lief vir hom


Lewer kommentaar

Kategorië

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 34 other followers

