Posted by: schabbers | Desember 10, 2010

Onthou


JY SÊ VIR MY EK MOET VIR JOU ‘N LIEDJIE SKRYF, SODAT JY MY

KAN ONTHOU WANNEER EK DALK SOU WEGGAAN MET DIE TYD

JY SÊ JY WIL VAN MOZART HOOR, VAN BILLY JOEL EN KOOS KOMBUIS

EN DAT EK TOG ‘N STUKKIE QUEEN MOET INSIT NET VIR JOU

EK SÊ VIR JOU JY SAL MY NIE ONTHOU MET SO ‘N LIEDJIE NIE,

MAAR WEL MET ELKE NOOT MUSIEK WAT IEWERS BEGIN LEEF


ONTHOU KOM UIT DIE BLOUTE, LIEF

ONTHOU KOM UIT DIE NIET

JY SAL DIT NIE KAN TOONSET NIE

JY SAL DIT NIE KAN SIEN NIE

ONTHOU KOM UIT JOU HART


JY SÊ VIR MY EK MOET VIR JOU ‘N STORIE SKRYF, SODAT JY MY

KAN ONTHOU WANNEER EK DALK SOU WEGGAAN MET DIE TYD

JY SÊ JY WIL VAN PADDAS HOOR WAT PRINSE WORD, EN HEKSE TOOR

EN VAN PRINSESSE WAT IN WEELDE DANS DWARSDEUR DIE NAG

EK SÊ VIR JOU JY SAL MY NIE ONTHOU MET SO ‘N STORIE NIE,

MAAR WEL MET ELKE KEER WANNEER ‘N SPROKIE WAARHEID WORD


JY SÊ VIR MY EK MOET VIR JOU ‘N PRENTJIE VERF, SODAT JY MY

KAN ONTHOU WANNEER EK DALK SOU WEGGAAN MET DIE TYD

JY SÊ JY WIL DIE KLEURE EN DIE LELIES SIEN VAN MONET

EN DAT VAN GOGH OOK TOG ‘N PLEKKIE IN MY PRENT MOET KRY

EK SÊ VIR JOU JY SAL MY NIE ONTHOU MET SO ‘N PRENTJIE NIE,

MAAR WEL MET ELKE KEER WANNEER DIE SON WEGSAK IN GOUD


ONTHOU KOM UIT DIE BLOUTE, LIEF

ONTHOU KOM UIT DIE NIET

JY SAL DIT NIE KAN TEKEN NIE

JY SAL DIT NIE KAN SIEN NIE

ONTHOU KOM UIT JOU HART

ONTHOU IS IN JOU HART

Jeanette Cilliers


Responses

  1. Ek LIEF sulke mooi woorde!


Lewer kommentaar

Kategorieë

