Posted by: schabbers | April 12, 2011

So lief het ek jou…..

ek bou vir jou ‘n huisie

van sandsteen son en skalie

ek plant vir jou ‘n wilgerboom

wat wolffluitlange skadu’s maak

ek dors vir jou ‘n riviertjie uit die aarde

waarin paddas moederlik grom

ek plaas vir jou ‘n paar vet kuikens

en cuddlesome katjies op die werf

ek brei vir jou ‘n voetmatjie om te lê

voor die riempiestoel wat ek vir jou gevleg het

ek vra die wolke

om die blou lug plek-plek melkwit af te werk

ek gooi die damme vol water

sodat ons kinderlik kaal daarin kan baljaar

ek versamel stronke vir jou stofie

sodat ons koffiewater lekker warm kan stoom

ek berei vir jou ‘n matrasveerbedjie

waarop ons nagtelank bymekaar kan doeks

ek sit sterk vensters in die mure

om tokkelossie buite te laat bly

dit alles doen ek net vir jou

omdat ek vreeslik baie van jou hou

HEIMAT-VERS VIR MY LOVELY

deur Theunis Engelbrecht


Responses

  1. Mooi!


Lewer kommentaar

Kategorieë

