Posted by: schabbers | November 24, 2011

Snotkop is nie sommer net ‘n snotkop nie!

Dis nooit maklik nie

My woorde lê ver

Maar ek wil dit sê
So ek skryf dit

‘n song vir my dad

Soms is dit moeilik

om die woorde te sê

So ek skryf ‘n song

wat sê hoe baie lief ek hom het

En my ster is nie ver

want my held is my dad

Hou my sterk

En so skryf ek dit in ‘n song vir my Dad

En al lê al lê ‘n donker wolk oor daai berg

weet ek die son skyn altyd helder by Dad

En al breek, al breek ‘n storm los oor die see

weet ek my pa sal altyd daar vir my wees

want my ster is nie ver

En my held is my dad

Hou my sterk

so ek skryf dit in ‘n song vir my dad

Dis nooit maklik nie

My pen los ‘n merk

Maar ek wil dit sê

So skryf ‘n song vir my dad

Daar’s soveel woorde

en my woorde is min

So ek skryf ‘n song

‘n song wat sê hoe trots ek op my pa is

want my ster is nie ver

en my held is my dad
Hou my sterk

So ek skryf dit in ‘n song vir my dad


Responses

  1. mooi woorde.

  2. toe ek aan die einde besef sy pa is oorlede in 2011 kry ek sommer hoendervleis en wil sommer tjank, ek besef nou dat ek hom nog nie hoor sing het nie , pragtige stem xx
    dankie dat jy dit met ons gedeel het .


Lewer kommentaar

Kategorieë

