Posted by: schabbers | November 25, 2011

Waarvoor vertel jy my nou?

Waarvoor vertel jy my nou?

Hoekom het jy my nie vroeër gesê nie?

Nou is ek vasgevang in jou

Noudat my hart aan jou behoort

Noudat my liggaam smag na jou

Nou is ek vasgevang in jou

Noudat jy so deel geword het van my bestaan

Noudat ek nie meer alleen my  pad wil baan

Wat dink jy?

wat voel jy?

wat begeer jy?

Noudat ek van jou hou, nou is ek lief vir jou

Waarvoor vertel jy my nou?

Ek het gedink ek ken jou

Ek het geglo ek verstaan jou

Ek wil jou woordeliks vashou

Ek kan jou nie verklaar

Ek begryp jou eintlik glad nie

Jy bly ʼn geslote boek vir my

Jy wat my elke dag by jou laat staan

Jy wat my laat soek na jou wentelbaan

Wat dink jy?

wat voel jy?

wat begeer jy?

Noudat ek van jou hou, nou is ek lief vir jou

Waarvoor, waarvoor vertel jy my nou?

Deur:  Ronell Erwee

 

 


Responses

  1. flip dis mooi


Lewer kommentaar

Kategorieë

