Posted by: schabbers | Julie 12, 2012

As ek ‘n boek was…

En was ek ‘n boek, verslete

en my rug swak,

sal jy nog soms ingedagte

blaai deur die strofes

van my bestaan,

verbrokkelende beelde herroep,

vergete verwysings na jouself

tussen die verkreukelde blaaie soek

of ‘n vers dalk weer lees

omdat dit sin gemaak het tóé?

Sal jy hoor hoe ek bekend

ritsel onder die liefkosings van jou hande?

 

Van die baie blaai

sal ek plek-plek

sommer vanself oopval,

my vir jou oopvou

teen die lig.

 

Uit die gedig:  VRAE

deur JOHANN DE LANGE

 


Responses

  1. Baie mooi………


Lewer kommentaar

Kategorieë

