Posted by: schabbers | Mei 24, 2013

Die Wonder van Pippie Kruger

 

PIPPIE – jy laat my weer kyk na hoe my hart lyk

Pippie-K

Hi my liewe Pippie
ek het vanaand vir jou gesing
en jy het liefde uit jou hartjie
deur jou oë na my gebring
en êrens uit die hemel
het daar ‘n ster vir jou geskiet
dit was ‘n hemelkoor daar om jou
hulle sing vir jou ‘n lied

Pippie Langkous
Jy maak jou oë toe
Jy maak my weer kyk
na hoe my hart lyk
Pippie Langkous
Jy maak my stem sag
jy laat my weer kyk
na hoe my hart lyk

Hi my liewe Pippie
ek het vanaand vir jou gesing
en jy het die wêreld uit ‘n ander oog
deur jou hart na my gebring
en jy my liewe  Pippie
jy het die mooiste mooiste oë
en daar’s ‘n engel in jou hartjie
en jou liefde laat my glo

Pippie Langkous
Jy maak jou oë toe
Jy maak my weer kyk
na hoe my hart lyk
Pippie Langkous
Jy maak my stem sag
jy laat my weer kyk
na hoe my hart lyk

Hi my liewe Pippie
daar is geheime in jou oë
van hoe die lewe is
en hoe dit lyk daarbo
en êrens op my lewenspad
is jy na my  gestuur
sodat ek weer kan buig in dankbaarheid
en die lewe om my vier

Pippie Langkous

Jy maak jou oë toe
Jy maak my weer kyk
na hoe my hart lyk
Pippie Langkous
Jy maak my stem sag
jy laat my weer kyk
na hoe my hart lyk

Pippie Langkous
Jy maak my stem sag
jy laat my weer kyk
na hoe my hart lyk

Musiek en liriek geskyf deur JAK DE PRIESTER


Lewer kommentaar

Kategorieë

